بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد
سرخط خبرها

مراسم بهترین‌های فیفا برگزار شد| مسی، آقای همیشگی فوتبال جهان

  • کد خبر: ۱۵۲۵۲۴
  • ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۳
مراسم بهترین‌های فیفا برگزار شد| مسی، آقای همیشگی فوتبال جهان
لیونل مسی به عنوان مرد سال فوتبال جهان انتخاب شد.

به گزارش شهرآرانیوز، مراسم انتخاب برترین‌های فوتبال جهان موسوم به «The Best» در پایتخت فرانسه برگزار شد.

جیانی اینفانتینو، رئیس فدراسیون جهانی فوتبال، در سخنانی کوتاه در شروع برنامه با خوش‌آمدگویی به مهمانان و دنبال‌کنندگان این رویداد گفت: «به پاریس خوش آمدید. شبی که قرار است فوتبال را جشن بگیریم. خوش‌آمد به میلیون‌ها نفر در سراسر جهان که این شب فوق‌العاده را دنبال می‌کنند. هوادارانی که روح و قلب فوتبال‌اند. سال قبل جام جهانی برگزار شد و بار دیگر از قطر برای میزبانی فوق‌العاده تشکر می‌کنم. امسال هم سال جام جهانی است که جام جهانی زنان در استرالیا و نیوزیلند برگزار می‌شود.»

او در ادامه گفت: «فوتبال شادی و خوشحالی است ولی سال قبل به خاطر از دست دادن کسانی که عزیز بودند غمگین بود. افراد مانند سینیشا میهایلوویچ، جان لوکا ویالی را از دست دادیم ولی فقدان کسی مثل پله اوج آن بود. پله فوتبال بود. ولی پله همیشه باقی می‌ماند.»

در ادامه پس از حضور رونالدو روی صحنه و سخنان کوتاه او در تمجید از پله، جایزه ویژه فیفا به همسر پله که در مراسم حاضر بود، داده شد. این جایزه را مهاجم سابق سلسائو به همسر پله اهدا کرد.

در ادامه این مراسم بهترین‌های فوتبال دنیا شناخته شدند.

لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی، به عنوان بهترین بازیکن سال فیفا انتخاب شد.

نامزدها:

کریم بنزما (فرانسه/رئال مادرید)

کیلیان ام‌باپه (فرانسه/پاری‌سن‌ژرمن)

لیونل مسی (آرژانتین/پاری‌سن‌ژرمن)

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->